Spørsmål: Jeg får ikke logget inn på Gir Mer-appen

Svar: For å få logget inn i appen må du være strøm- eller fiberkunde hos NTE. Du kan logge inn med mobilnummeret ditt. En aktiveringskode blir sendt som du må registrere. Dette gjøres kun første gang du logger deg inn.
Dersom du er NTE-kunde og ikke får logget inn er det nok fordi dine opplysninger om mobilnummer ikke er riktig registrert hos oss. Logg inn på Min Side og oppdater informasjonen, da vil det kunne ta et døgn før informasjonen er oppdatert i appen.

 

Spørsmål: Hvem kan benytte seg av tilbudene?

Svar: Alle i husstanden har mulighet til å få de samme tilbudene. For at resten av husstanden skal kunne logge seg inn i appen kreves det at du som er registrert som kunde, oppgir kontaktinformasjon (navn, epost, mob) på de som ønsker tilgang på appen/tilbud på epost/SMS.

 

Spørsmål: Hvordan registrerer jeg flere i husstanden?

Svar: Du må laste ned Gir Mer appen. Her kan du registrer flere personer fra din husstand. Gå til innstillinger – legg til Familiemedlem.

 

Spørsmål:Hvordan legitimerer jeg meg for å benytte meg av tilbudene?

Svar: Du kan legitimere deg på følgende måter. Om du laster ned vår fordelsapp ligger det et digitalt kundebevis der. Dette kan du vise fram i butikken. Men du kan også vise fram tilsendt tilbud på mobiltelefonen din i butikk, eller du kan skrive ut en kopi av tilbudet du har fått tilsendt. Enkelte tilbud vil gjelde kun dersom du bestiller på nett. Da vil du få tilsendt en rabattkode du kan benytte.

 

Spørsmål:Kontaktinformasjonen min er ikke korrekt – hvor skal jeg oppdatere?

Svar: Kontaktinformasjonen oppdaterer du på Min Side på din leverandørs hjemmeside. (Vi jobber med at du som kunde også skal kunne gjøre dette enkelt i Gir Mer appen). Det vil da kunne ta et døgn før informasjonen er oppdatert i appen.

 

Spørsmål:Hva er fordelene ved Gir Mer

Svar: Gjennom fordelsprogrammet Gir Mer vil du som kunde få gode tilbud på rabatter hos våre samarbeidspartnere. Tilbud du ikke får noe annet sted.

 

Spørsmål:Kan jeg melde meg ut av Gir Mer?

Svar: Du kan stoppe kommunikasjonen fra Gir mer gjennom å bruke «avmeld»-funksjonen i kommunikasjonen vi sender deg.

 

Spørsmål:Hvorfor er andre energiselskaper med i Gir Mer?

Svar: Gir Mer er et samarbeid mellom flere energiselskaper. Det er gjort for å forhandle fram best mulige avtaler med samarbeidspartnere for deg som kunde.

 

Spørsmål:Hva gjør jeg om en rabattkode ikke virker?

Svar: Dersom det ikke er en link, men en rabattkode skal du skrive inn rabattkoden i rabattkodefeltet i handlekurven din/vise rabattkoden i butikken.
For å unngå tastefeil er det best at du kopierer rabattkoden inn i rabattkodefeltet. Vær oppmerksom på at det er forskjell på store og små bokstaver dersom du velger å skrive inn koden selv.

 

Spørsmål:Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Svar: Har du mottatt en e-post med rabattkode skal du besøke nettbutikken via en evt. link som er oppgitt i e-posten.

Dersom det ikke er en link, men en rabattkode skal du skrive inn rabattkoden i rabattkodefeltet i handlekurven din/vise rabattkoden i butikken.
 

Spørsmål:Jeg glemte å bruke rabattkoden. Hva gjør jeg?

Svar: Ta kontakt med leverandøren hvor du bestilte varen. Vi kan dessverre ikke legge til en rabattkode/endre prisen på en ordre som allerede er gjennomført.

Du er selvfølgelig velkommen til å bruke rabattkoden på din neste bestilling.

 

Spørsmål:Hva er fordelen ved å laste ned fordelsappen Gir Mer?

Svar: Dette gir deg enkel oversikt over alle tilbudene og fordelene i Gir Mer. Det ligger også egne tilbud, kundebevis og stempelkort i Gir Mer fordelsapp.

 

Spørsmål:Hvem kontakter jeg med spørsmål om Gir Mer?

Svar: Du kan ringe vår kundeservice. Men les gjennom «ofte stilte spørsmål» først. Her finner du svar på det aller meste.

 

Spørsmål:Hvem kontakter jeg om jeg har spørsmål knyttet til et tilbud i Gir Mer?

Svar: Det står oppgitt kontaktinformasjon i alle kampanjer. Du kan snakke med den aktuelle butikken eller ringe deres kundeservice.

 

Spørsmål:Hvordan aktiverer jeg kupongene?

Svar: Kuponger i appen/sendt på SMS eller epost aktiveres kun ved å trykke på den. NB! Les teksten på kupongen nøye. Ofte krever kuponger at den aktiveres når du er i butikken. Må vises i kassen.

 

Spørsmål:Hva er stempelkort og hvordan bruker jeg det?

Stempelkortet gir deg en rabatt basert på antall kjøp hos den enkelte som tilbyr stempelkort. Eks. kaffeavtale (hver 6 kopp gratis). Brukes på stedet når du har kjøpt en vare. Trykk på knappen nederst som aktiverer kamera for å lese inn QR-kode på stedene som har stempelkort via Gir Mer.


 

Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler (cookies)

Hvis nettleseren din er satt til å godta informasjonskapsler, vil vi anse dette som at du godtar vår bruk av informasjonskapsler. Les mer

Enig

Generelt om informasjonskapsler

Denne nettsiden bruker cookies (informasjonskapsler). En cookie er en liten datafil som lagres i nettleserens internminne. Den hjelper til med at nettsiden kjenner igjen nettleseren fra gang til gang. Både nettstedet og samarbeidspartnere slik som Altibox og Google kan benytte cookies. Formålet med cookies er blant annet å:

  • registrere og beregne trafikk og bruksmønstre på nettstedet
  • forbedre brukeropplevelsen på nettstedet
  • tilpasse innhold og funksjonalitet på nettstedet
  • utvikle og forbedre nettstedet

En cookie inneholder ingen personlig informasjon, og kan ikke benyttes til å identifisere brukeren. Du kan lese mer om cookies hos Wikipedia.

Det er Lov Om Elektronisk Kommunikasjon (Ekomloven), hvor krav om samtykke fra brukeren nevnes. Nytt i denne loven er § 2-7b som trådte i kraft den 1. juli 2013 : Bruk av informasjonskapsler/cookies.
Denne lyder som følger:

Lagring av opplysninger i brukers kommunikasjonsutstyr, eller å skaffe seg adgang til slike, er ikke tillatt uten at brukeren er informert om hvilke opplysninger som behandles, formålet med behandlingen, hvem som behandler opplysningene, og har samtykket til dette. Første punktum er ikke til hinder for teknisk lagring av eller adgang til opplysninger:

  1. utelukkende for det formål å overføre kommunikasjon i et elektronisk kommunikasjonsnett
  2. som er nødvendig for å levere en informasjonssamfunnstjeneste etter brukerens uttrykkelige forespørsel.

Ved å gå inn på nettstedet www.nte.no samtykker du til at det lagres cookies i din nettleser. Dersom du ikke ønsker at det lagres cookies, kan du enkelt endre innstillingene i nettleseren din.

Hva innebærer de nye bestemmelsene?

I praksis handler det først og fremst om at nettstedene må informere brukerne om bruken av cookies. Informasjonen skal være lett synlig med en gang brukeren kommer inn på nettstedet, enten i form av en lenke i toppteksten, en tekstboks på forsiden eller som en slags sprettopp-dialogboks.

Ifølge Post- og teletilsynet skal informasjonen inneholde opplysninger om hvilke informasjonskapsler som brukes, hvilke opplysninger som behandles, formål og hvem som behandler opplysningene. Dette inkluderer også tredjeparts informasjonskapsler som brukes av for eksempel annonsetjenester, «widgets» fra sosiale nettverkstjenester og eksterne tjenester for trafikkanalyse, slik som Google Analytics.

Så lenge informasjonskravet oppfylles av nettstedet, kreves det ikke noen spesiell funksjonalitet for å gi brukeren mulighet til å samtykke til bruken av cookies. Ifølge Post- og teletilsynet er det rett og slett cookie-innstillingene i nettleseren som er det avgjørende. Brukere som ikke godtar bruken av cookies, må selv endre disse, dersom nettleserens innstillinger er forhåndsinnstilt for aksept.

Bortsett fra bedre mulighet til å få informasjon om nettstedenes bruk av cookies, skal ikke den nye bestemmelsen føre til noen endret opplevelse ved besøk på nettsteder.

Cookies/Informasjonskapsler som brukes på nte.no

LENKE COOKIENAVN INFORMASJON
index.php/no/ (gjelder samtlige sider)
.nte.no __utma Google Analytics
.nte.no __utmb Google Analytics
.nte.no __utmc Google Analytics
.nte.no __utmz Google Analytics
.linkedin.com lidc LinkedIn
www.linkedin.com L1e LinkedIn
.linkedin.com bcookie LinkedIn
www.linkedin.com bscookie LinkedIn
kundeweb.nte.no ASP.NET_SessionId Session
.mail.altibox.no altisogobalance - -
.mail.altibox.no SOGoLogo - -
respons.direktinfo.no ASP.NET_SessionId Session
pay.ebillett.no _chartbeat_uuniq - -
.ebillett.no __insp_dct - -
.ebillett.no __insp_wid - -
.ebillett.no __insp_slim - -
.ebillett.no __insp_nv - -
.ebillett.no __insp_ref - -
pay.ebillett.no _chartbeat4 - -
 
index.php/no/strompunkt/stromavtaler/innkjopspris/
.youtube.com VISITOR_INFO1_LIVE YouTube
.youtube.com YSC YouTube
.youtube.com PREF YouTube

Innlogging